Nějak se nám ze života vytrácí jemnost, všimli jste si, jak se mnohde propaguje, že pouze tvrdí a neústupní mohou být úspěšní? Tento postup zastávala starověká Sparta a v tomto duchu také civilizace zanikla, neboť se cíleně zbavovala lidí citlivých, kteří však díky své intuici přinášeli poznatky ve vědních oborech a lidem usnadňovali život.

motýl v dlaních

Čím větší citlivost a všímavost, tím větší radost ze života a z maličkostí, které nám přináší. Tvrdý a neústupný člověk je uvnitř svého nitra nešťastný a nesebevědomý, uvědomuje si to i řada psychologů a snaží se na to upozornit. Svou vlastní všímavost a jemnost, která mimochodem vylepšuje mezilidské vztahy a celkové klima ve společnosti, můžeme dát najevo i docela nenápadně, pouhým trikem s vlastním potiskem.

Rozhodující je motiv

Necitlivých a mnohdy až hloupých témat k potisku textilu je kolem nás dost. Působí na naše podvědomí depresivně a to se pak odráží na našich problémech. Alkoholoví rekordmani, potetované zrůdy, sexuální zvrácenosti – to nikomu z nás na vnitřní pohodě nepřidá.

Sněhové vločky – zkuste proniknout do tajemství mikrosvěta, viděli jste někdy pod mikroskopem, jak úžasné tvary nabízí sněhové vločky? A přitom je každá jiná. Můžete se jimi inspirovat a zvěčnit tento motiv na bavlněné tričko. Geometrická symetrie otevírá vyšší vědomí a zlepšuje život ve všech směrech včetně podpory imunitního systému, což se hodí i proti koronaviru.

velká vážka

Není hmyz jako hmyz – sršni, pavouci, štíři a termiti se již na tričkách objevili a někteří lidé si v nich libují, ale ruku na srdce – taková havěť odpuzuje již na první pohled, takže to není dobrý nápad ani pro rebely, kteří vzdorují všude a všemu. Mnohem lépe se na tričkách vyjímají vážky nebo motýli, využívají toho i někteří módní návrháři a tyto inspirativní modely pak vídáme na molech při módních přehlídkách.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup